Balik Raya

yanmie

Malam nie Yan dan Kuarga akan balik ke Pahang untuk beraya di umah mak mentua. So yan akan cuti blogging start besok sehinggalah 5/10/2008. Yan dan Kuarga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada sesiapa sahaja yang mengunjungi blog ini….tak kira sama ada yang meninggalkan jejak […]

Kuih Raya Tunjuk…

yanmie

Kuih raya tahun nie pun sama ngan tahun2 sebelumnya hanya beli saja. Tak reti nak buat Semalam gi cari kat Bukit Jalil tapi takde yang berkenan dah tu harga mahal gile, So pegi kat Mydin Mall Subang Jaya mmg bnyk pilihan harga pun memang berpatutan dan memang puas hati sgt…*senyum […]

Beraya dengan Keluarga Mertua

yanmie

Diam tak diam lebih kurang 4 hari lagik kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri Hati terasa tidak sabar menanti saat itu tetapi hati jugak sedih meniggalkan bulan ramadan yang mulia ini Bulan yang penuh dengan keberkatan Raya tahun nie beraya dengan keluarga abang (mertuaku sayang) Yan berterima kasih dengan keluarga […]

Lagik koleksi Kad Raya…

yanmie

Dari Kak Azza Kad yan cute nie Yan terima dari kak azza. tima kasih kak dh bagi kad kat Yan. Yan hargai sangat2. Yan pun mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin andai pernah terkasar bahasa sepanjang perkenalan dan persahabatan kita.

Award dari Kak Tirana

yanmie

Semalam dapat award dari Kak Tirana, tapi hari nie baru yan nak tayang kat korang> posting. Tima kasih kak. Kerana tiap kali Kak Tirana dapat award tak pernah lupa nak pas award2 tu kat Yan. Tima kasih sangat2 kerana selalu mengingati yan dah bg award tu. Kalau ada bagi lagik

Lagik Kad Raya…

yanmie

Semenjak akhir2 ramadhan nie, yan tak henti2 dapat kad raya dari teman2. Hari nie Yan dapat pulak banyak kad raya dari Kak Tirana dan dari Dotblogspotdotkom. Pasnie bolehlah Yan nak buka galeri hias umah cecantik ngan kad2 nie. Yan ucapkan tima kasih kad diorang nie coz sudi nak bagi kad […]

Malam Lailatul Qadar

yanmie

Allah Ta’ala telah berfirman di dalam surah Al-Qadr yang bermaksud: “Sesungguhnya kami telah menurunkan (Al-Quran) pada malam al-Qadr dan apakah jalan yang menyebabkan engkau mengerti (kebesaran) lailatul qadar itu? Lailatul qadar itu lebih baik daripada seribu bulan. Pada malam itu para malaikat dan Jibril turun dengan keizinan tuhan mereka (Allah), […]

Lagik Kad Raya…

yanmie

Dari Kak Deza Dari Abang Ariehensem Hari nie yan dapat lagik kad raya dari abang ariehensem dan Kak Deza. Makin bnyklah koleksi kad raya, bolehlah tambah lagik hiasan kat umah nie. Ape pun tima kasih kat abang ariehensem dan Kak Deza kerana sudi bagi Yan kad raya. Yan hargai sangat2..Tq..

Kasut Raya

yanmie

Ini Haziq punye kasut size 24, kaler merah lagik tu. saje nak match ngan pakaian2 dia. Yang nie pulak Aiman punya kasut. Dia sendiri yang pilih nak yang kaler dan design gini, yan tengok pun ok gak. so ambik jelah. Yang nie plak Yan punya sandle, saje pilih yang cam […]

Lagi kad raya yan dapat…

yanmie

Tima kasi kat Aku Wanita kerana sudi bagi yan kad raya walaupun kita baru je kenal. tima kasi bebanyak ye. Yan sangat2 hargai. Wah! jadik seronok plak tambah koleksi kad raya nie… em…sesape yang nak kasi kad raya tu jangan segan2 k..yan terima dgn tangan yg terbuka. meh..meh…raya dah nak […]

Duit Raye….

yanmie

Sape nak duit raye dr Yan?…hehehe…ini je yg yan mampu nak kasik kat korang semua. dan special jugak yan tujukan duit raya nie buat teman2 kat bawah nie:-1. Lina2. Kak Azza3. Reena4. Che Mat & CT Delima5. Kak Tirana6. Kak Kamsiah7. Kak Lawa8. Nurmala9. Azmirul10. Gege11. Kak Ras12. Kak Zana13. […]

Subscribe US Now