Kuih Raya Tunjuk…

Kuih raya tahun nie pun sama ngan tahun2 sebelumnya hanya beli saja. Tak reti nak buat Semalam gi cari kat Bukit Jalil tapi takde yang berkenan dah tu harga mahal gile, So pegi kat Mydin Mall Subang Jaya mmg bnyk pilihan harga pun memang berpatutan dan memang puas hati sgt…*senyum lebar*..

Tulah ingat nk belajar buat gak buat kuih raya nie…so ada sesape yang sudi nk ajar buat tak?…hehehe… jgn malu2 klu ada sesape yg nk jadik sifu saya…bolehlah isi borang…hihihihi..

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge