Aiman vs Haziq

Tengahari tadi masa Aiman dan Haziq nak tidur

Memang cukup kecoh

Ape tidaknya…Si abang (Aiman) nie buang tebiat plak…

Nak tau tebiat ape yang Aiman buang….

Haaa..tengok gambar bawah nie….



ceh siap tido dalam buai adik (Haziq) lagik

Aiman berkeras nak tido dalam buai

Tengok tu siap ngan bantal busuk dia lg…

Aduh..Yang adik pun nak tido gak

Yelah dan memang time tido diorang

So kenalah bagi Aiman yang tido dalam buai

kalau Aiman nangis susah plak nak pujuk

Kalau haziq senang je..bagi susu je dah diam

Jadiknya dipendekkan cerita

Haziq pun Yan tidokan kat bawah nie je

cian anakku yang sorang nie…

Tak pasal2 tido kat lantai je…

Nasib baik boleh tido nyenyak

haaa…tengok je gambar bawah nie…

nampak cam nyenyak sangatkan..



Harap2 lepas nie aiman tak buat lagik macam nie

kalau tak nanti susah plak Haziq nak tido

bukan setakat haziq je…Yan pun susah nk kena henjut selalu

kalau Haziq letak je..bagi susu dan bantal busuk…dia tidolah

Sabar jelah ngan kerenah anak2 nie..

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge