CD Perisian Terbuka

yanmie



Pagi tadi tengah sidai2 kain

Terdengar bunyi hon

laaa rupanya pos ekspres

haaa nak tau tak ape isi sampul nie?

Jeng..jeng..jeng..



CD perisian Terbuka

Actually CD nie Yan beli melalui Online Internet

Harga pun tak mahal, murah je…

RM20.00 untuk 3 CD

Pantas dan cepat plak tu..2 hari je dah sampai

Setanding dengan perisian berbayar dan mahal

Amat mudah digunakan

Mudah untuk dipasang

Jimat beribu ringgit wang

Menggunakan platform Windows

Perisian sah di sisi undang-undang

Perisian yang ada kat dalam nie pun memang best2 semua

almaklumlah PC baru pas format

tu yang perlukan segala perisian tuk PC Yan nie

Coz semua program dlm PC hilang..

huuuu…Nasib ada CD Perisian Terbuka nie

memang berbaloi memilikinya

Yang bestnya penghantaran adalah percuma melalui Pos Ekspress

jadi dengan hanya RM20.00

Yan tak perlu bersusah payah keluar dari rumah untuk membeli CD

Sebaliknya hanya membuat pesanan dan menunggu CD

sampai ke rumah Yan dengan selamat

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Raya Umah Lina

Malam nie Yan sekeluarga nak pegi umah Lina Lina nie actually bekas ofismate Yan dulu dan sekarang menjadi kawan paling rapat dan baik Lina juga teman blogger Yan Dan dia jugak teman YM Yan setiap hari Kepada insan yang bernama Lina ini Yan bersyukur kerana dapat teman baik cam Lina […]

Subscribe US Now