Cuti Mengupdate!!!

yanmie





Pengumumman!!!!

Buat pengetahuan kawan2 semua..

Malam nie yan akan balik ke kg Kedah

So tak dapat nak mengupdate blog

dan tak dapat nak melawat blog kengkawan..

Insyallah kalau takde apa2…

Yan akan kembali untuk blogging pada 28/10/2008

Sekiranya ada apa2 pesanan

Sila tinggalkan di Shoutbox Yan ok…

Insyallah bila Yan balik nanti yan akan balas..

Bye…see yaaa..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kembali ber-blogging...

Bismillahhirrahmannirrahim… Alhamdulillah… setelah puas bercuti, akhirnya Yan dan Family dah balik ke Klang boleh lah yan blogging macam biasa… cuma masalahnya sekarang…yan tak brape sihat… demam selsema…haziq pun sama, hubby pun camtu… dan tak ketinggalan mak mertuaku sayang jugak demam sama… Tak tahu nape… seakan berpakat je nk demam.. maybe […]

Subscribe US Now