Bismillahhirrahmannirrahim…

Alhamdulillah…

setelah puas bercuti, akhirnya Yan dan Family dah balik ke Klang

boleh lah yan blogging macam biasa…

cuma masalahnya sekarang…yan tak brape sihat…

demam selsema…haziq pun sama, hubby pun camtu…

dan tak ketinggalan mak mertuaku sayang jugak demam sama…

Tak tahu nape…

seakan berpakat je nk demam..

maybe coz penat…takde rehat sepanjang blk kg..

ada aje program..

Sepanjang berada di Kedah…

begitu banyak tempat yang kami pergi…

melawat saudara mara di jerlun, sanglang, alor star, kuala kedah..

dan jugak kat kangar, perlis…dan pineng…

itupun tak habis melawat keluarga yang lain…

jadual sentiasa penuh…

Dan semalam kami baru balik dari pineng…

bermalam disana..di rumah sepupu hubby..

memang best sangat…tak pernah sampai pineng…

dah tu siap naik feri masa pegi dan balik naik jambatan pineng lagik..

ops…sbnarnya tak penah naik feri dan jambatan pineng tau..

nie kira festime naik…

Ape pun percutian kali nie memang best sangat2..

pas nie program nak bercuti ke langkawi pulak..

tapi tak tahu bila….

hubby suruh tgk kot2 ada pekej promotion ke langkawi

flight dr klia ke langkawi

dan begitu jugak hotel kat langkawi

dulu masa pegi honeymoon naik keta

tggal keta kt umah sedara…

now nk naik flight…nak bawa keluarga mertua sekali bercuti…

haaaa..tengok tu..banyakkan citer yan..

mmg bnyk citerpun…almaklumlah 4 hari cuti blogging..

so now kira nak cover blk..hehheeee..