Mood Blogging kembali..

yanmie

Hari nie baru ada mood nak memposting
letih badan pun tak habis lagik
Semalam gi LCCT Airport gi ambik kakak, flight dr Sandakan
Sampai umah dah kul 12.15 malam
Banyak jugak makanan dari kampung yang mak kirim
Mee Sabah (ada kat sabah je), Lada mee (pun boleh didapati di sabah), Keropok Ikan, juga Ada biskut raya seperti
Biskut coklat, Batang Buruk, Biskut Nestum, Biskut Makmur (semua tu favouriteku)
Tima kasih mama..I LOVE U..mmmuuaaahh..

Pas ambik kakak kat Airport
singgah makan kt luar sebelum hantar dia balik kat umah dia di Shah Alam
Yan & family sampai umah kira2 dlm kul 12.15 malam
Nasib anak2 dah tido
uhh letih sangat2
sampai2 tak rehat pun, terus je bukak PC
PC Yan hang..so Yan format je senang citer
first time format sendiri.
pening jugak…Tapi alhamdulillah akhirnya kerja2 memformat berjaya dengan suksesnya
dan kembali seperti sedia kala
Jimat duit tak yah hantar gi kedai
semalam tido dlm 1 jam je.
sambil2 memformat PC, haziq plak jaga tak mo tido…dia demam, cian anakku…
aiman pun sama demam gak,..
tu yang terasa amat letih sangat badan2 nie
tido tak cukup.
Alhamdulillah sekarang demam diorang dah surut sedikit
dan diorang pun tengah contest tido
Boleh lah Yan rileks sikit petang nie…
yahooo…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Susu Aiman

Hari ini Yan terpaksa salin susu Aiman kedalam bekas lain, supaya bila Aiman tengok tin susu tu dah kosong bolehlah Yan cakap susu dah habis. ape tidaknya tak sampai lima minit menyusu minta lagik..dan lagi..aduh..naik letih jadiknya. Hari nie saje Yan bancuh susu kat dia hampir 20 kali dah tu […]

Subscribe US Now