Tag mencabar dari Kak Azza



Tak pernah dapat Tag yang sebegini. Selalunya Tag yang diberi, akan membuat kita berfikir. Tapi Tag yang nie memang mencabar dan menarik…mana tak nye..siap kena snap gmbar waktu baca tag…tak kira rupa comot ke tak..hehhe..naik segan pun ada…tapi disebabkan Tag macam nielah kita tau siapa ikhlas dan sporting…

Law & Order

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.

2) Don’t change your clothes, don’t fix your hair…just take a picture.

3) Post that picture with NO editing.

4) Post these instruction with your picture.

5) Tag 10 people to do this

Kak azza…

Yan baca tag tu wktu dah bersiap nk nak keluar rumah,

nak pergi jumpa doktor…ada appointment.

So inilah gambar yang yan sempat snap utk akak,

tapi sayangnya tak snap bersama Aiman…

coz aiman waktu nie tak de mood nk bergambar…

so yan amik ngan haziq…jadiklah kan??…

dan utk pengetahuan akak jugak..gambar nie Ori dan tak di edit pun…

kena panjang kan pd 10 orang ya..

Yan nak pilih orang yg Yan yakin akan benar2 buat seperti yg Kak Azza dan Yan buat..


dan orang yang bertuah itu adalah….

Nurmala

Kak Liya

Kak Ras

Kak CT Delima

Kak Kamsiah

Kak Su

Lina

Florence

AlongArman

Reena

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge