Tak Sihatlah Pulak…


Mlm nie baru berkesempatan nak update blog…
Mana taknya…tak sihat lah pulak…
Yan nie jenis susah nak sakit2…
tapi bila dh sakit2 tu mmg payah nk surut
Tapi alhamdulillah kali nie tak macam yang selalunya
Seperti ada keajaiban…

Hari nie plan jumpa ngan personal doktor untuk appointment
Haaa appointment ape??…cuba teka???….
ops…bukan lekat ok …hehehee..
Ramai yang salah tafsir..bila yan kata gi jumpa dok…
Mulalah ada yang cuba berteka teki…
hanya Kak Tirana yang tahu..
Ops…Kak Tirana…ni rahsia kita berdua ok…
hehehe..yang lain tu jgn jeles ok.
Kalau nak tau gak….cubalah ngampu2 Yan..
kot2 boleh korek rahsia tu..hehhee..


* Tengok…doktor kasik yan ubat 3 jenis…

Tadi pagi tetiba demam plak…
So tak dapat lah buat benda yang sepatutnya…
So doktor kata kena tggu sembuh baru bleh buat…
Dan akhirnya Yan diberikan ubat demam…
Dan sekrang nie rasa dah kebah sikit badan…
dan dah boleh senyum sedikit..
Ulser kat mulut nie pun dah kurang sakitnya…
Tapi rasa lagik kesakitannya itu..hhuuuhuuu…

Tima kasih pada teman2 yang memberikan bermacam2 petua
Untuk sembuhkan ulcer mulut Yan nie…
Semoga kalian dimurahkan rezeki…amin…

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge