Award dariku

yanmie


Rasanya ini kali ke2 yan design sdiri award
takdelah kiut sgt..tp yan ikhlas kasik..
Award dan kad2 kat bawah nie khas utk
kawan2 bloggers yan yg ada kt sidebar tu
followers dan silent reader…
tak lupa jugak kepada mereka yg meninggalkan jejak disini
Kerana tanpa anda semua..blog nie x meriah gitu..
so…meh lah amik award dan kad2 nie..
tempek cecantik kat blog yea..



Award kat atas nie yan nak kasik kat Followers Yan
thanks sgt2 kerana sudi jd followers…
so pada sesiapa yang on the way
nk jd followers pun bleh lah amik award nie gak..ahaks..


Sila amik yea..jgn segan dan malu..hehehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Hepi Besday to Kak Kamsiah...

Hepi besday to Kak Kamsiahatau lebih mesra dgn panggilan Kak Kam…hehehe..muda lg lah ye kak kam nie…baru 38 thn gituyan doakan semoga pnjg umur murah rezekidan dipermudahkan segala urusan..amin..

Subscribe US Now