Bermain sampai terlentok..

yanmie


Macam biasa time malam
yan akan temankan hubby surf tenet
kami berdua duk bersama dpn lappy nie
gelak suka bersama..hehehee..
Aiman cam biasa bermain2 ngan adiknya (Haziq)

Tetiba je rasa cam sunyi rumah Aiman pun layan TV..
pastu cari Haziq..tak tahu dia lepak kat ner?? ehehheee..
rupanya berselindung disebalik buaian..
yan gi tgk2 dia..laaa…patutlah senyap..
main sampai terlentok2 rupanya..
cian anak ku yg sorang nie
asal bergoyang kt mainan nie mesti lentok..hehehe

*Double Klik kt Play*

See..sempat lagik yan nk record…hahhahaa
nakal punya ibulah..
dh tahu anak ngantuk amiklah letak dlm buai ke..
nie tak..sibuk cari hset..hahahhahahaa..
saje nk share ngan korang..ihik…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kini berpindah ke coklatstrawberry9.com

haip!!..jgn terkezut ok tgk address yan kt atas tusbnarnya dah pun berpindah ke dotcom gituini kerana nak mengelakkan blog yan hilang atau terdelete dgn sdirinyasangat2 takut ok klu blog nie hilangmmg bnyk kenangan..menangis airmata darah sekalipun x dpt blk Yan ada terbaca kat blog reena pasal blog hilang @ terdelete […]

Subscribe US Now