Kenduri Kawen di Perak

yanmie



Sebelum balik ke kg (phg ) aritu…
Kami ke Perak dahulu utk memenuhi undangan dr seorg kwn
Kwn hubby semasa study2 dulu..kira diorg nie satu kepala lah gitu..


.:*Klik pada gambar utk tumbesaran*:.

Kami pergi 2 kereta…bersama Izwan & Family
Yg jugak sahabat baik hubby semasa study2 dulu..
Dan juga kini opismate hubby…
Kira hubby & izwan mmg kwn baik..
Teman semasa study sehinggalah berkerja..
Yan pun mmg senang berkawan dgn Izwan dan wife dia
Tambahan lg..wife izwan sebaya dgn yan..kira satu kepala jugaklah..
Anak2 kami pun dua2 sebaya…hehehehee..
Psssttt!!!…rumah kami pun x jauh dr umah Izwan & Family..
Hehehe…cam belangkas kan diorg nie????
Skrg nie plak Izwan dah jd Nissan Addicted cam hubby..huhuuu..

Oklah..bercerita pasal pegi kenduri aritu
Kami bertolak pada hari ahad (7.11.2008) pd pukul 9.30am
Kami bknnya tau sgt tmpt tu..
Berdasarkan pada Maps (Kad Kawen) tu je..

Letih gak arr mencari2 tmpt tu
Nasib hubby ada seorg rakan bdk prk gak..Ja’por (nama manje)
kwn masa study dan kwn masa duk bujang2 dulu..
Nasib tnya dia..huhuuu..jumpa gak jln nk ke Kg. Gajah tu..
Kg. Gajah..hehhee..cam gajah je yg menghuni tmpt nie kan??
Ops..jgn marah k..klu ada sesape yg duk kt kg gajah tu..

Dh sampai ke kg gajah…
Wah bnyk benornya kenduri kawen..
Member hubby kata dia sorang je yg kenduri..
Huhuhuu…berpatah balik..pusing sana sini kami mencari
Hubby pun tnyalah org2 kt sana..hehehee..lega..dh jumpa
Bak kata pepatah “malu bertanya sesat jalan”
See..kami tak malu bertanya..dan akhirnya kami jumpa gak umah dia
Takpe..kwn2 punya pasal…ok je..dh biasa dh mcm nie…

Akhirnya..kami pun sampai gak
Masa sampai tu…Raja Sehari tgh makan beradab..
Mmg beradab sungguh..ngee..
Berpakaian songket biru gitu..mmg cun..

.:*Klik pada gambar utk tumbesaran*:.


.:*Klik pada gambar utk tumbesaran*:.


.:*Klik pada gambar utk tumbesaran*:.

**Terima kasih setia membaca smpai habis**
Panjang sungguh n3 nie kan???..tu pun dh tapis2 dh..ahaks..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Cetusan ilhamku...

Petang nie duk boring2 menghadap laptopinilah yang terhasil…Taraaaa… saje suka2..*ihik*..

Subscribe US Now