Laptop for My Cousin


Malam minggu ari tu kami ke Lowyat KL
gi belikan “sesuatu” tuk cousin Yan..
ha..tentu korang tau dh kan ape “sesuatu” itu..
pada yang tak tahu buat2 tahu jelah ye..
yan gi beli Laptop tuk cousin Yan..
baik tak yan..hahhaa..suh puji plak..


Gambar suasana KL di Malam Minggu…


Snap Gambar anak2 dan Hubby kt kedai Komputer

Tara…inilah Laptop utk Cousin Yan
Brand Dell..Model 1420 RM 2450…
Siap kasik 5 Free Gift lagik
antaranya Mouse, cooler pad, wire lock, Headphone, Laptop cleaner


Siap utk dihantar ke Stadium Maybank Bangi..
Cousin Yan ada kat sana..
dia menyertai Pasukan Sorak Sukan Asean University
dah alang2 dia ada kat sini so kamipun terus kesana..
So yan pun menyerahkan Laptop kat dia
suh dia study betul2..tak mahu main2 aje..

So ada sape2 nak yan belikan Laptop tak??
sila angkat tangan dan kaki serentak…hahhahaa…
ade2 aje..oklah tamat sudah sesi geram aritu..
ekceli yan nie
bukan jenis org yang menyimpan geram ke ape ke lelama
rimas ok..itu sbnarnya bukan Yan..
cuma tulah bila dh geram sikit tu
terkeluarlah satu entry geram..
hehehhee..now ceria seperti sediakala..

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge