Tag dr Kak Tera


Tadi Yan ke rumah Kak Tera
Saje suka2 menyelongkar umah dia…
hehehe..rupanya yan ada utang Tag
Tag nie dh lama yan dpt..
cuma ingat2 lupa…sori ye Kak Tera..
jgn serik ye utk Tag yan lagik..hehhehehe..
nie ha kat bwh nie Tag nye..

Soalan 1:
Nyatakan destinasi terakhir anda pergi untuk merilekskan kepala otak dlm bulan November 08…jawapan wajib ada gambar posing maut…

– Takde…coz dh pegi bercuti ke utara pd bln 10 aritu…

Soalan 2:
Apakah pengalaman manis yang pernah terjadi dalam hidup anda….wajib post gambar..

hem..bnyk sgt tu..rasanya klu nk listkan kt sini mmg berjela2..
oklah pengalaman manis dimana semasa melahirkan anak2ku..
dan melihat mereka membesar di dpn mata..

Soalan 3:
Apakah makanan kegemaran anda….gambar jugak…

Gambar minta kat en. google

Yan paling suka mkn McD nie…
tak kira nk kasik brape bnyk..mesti habis pnya..
dulu tak minat pun…ntah napa skrg nie cam ketagih..
diorg ada letak ape2 ke haaa???..

Soalan 4:
Makanan yang anda paling tidak gemar…. nak juga gambar…

Gambar minta kat en. google

Tak tahu napa yan x bape suka mkn taugeh nie…
klu mkn mihun/mee yg ada taugeh…
mmg letih nk pilih2 taugeh tu letak kat tepi..
orang lain dh abis mkn mihun/mee
yan masih mengasingkan taugeh tu..hehhe

SOALAN 5:
Sila lanjutkan tag ni kepada 7 orang… Mereka yang bertuah ialah:

**Rasanya tak mahu tag sesiapa…**

You Might Also Like

4 Replies to “Tag dr Kak Tera”

  1. kak yan kite geng!manis x suke mkn taugeh n suke mkn mcd…lau ade taugeh, pnuh kliling pinggn 2 ngn taugeh je..bau pn x suker..

  2. kita memang serupa yan… kakchik pun memang takleh makan taugeh tu, kalau nak beli mee yg biasanya ada taugeh, siap pesan kat tukang masak tu jangan bubuh.memang tak tahan baunya… tapi cik abe orang lain semua ok je

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge