Uwaaa…Aku mengigau..



Nak Tahu…semalam kan Yan ngigau…
uwwwaaaa…malunya ngan hubby..
ini semua Aiman pnya pasal lah nie..
Smlm yan tido awal..letih lah kot..
haziq waktu nie pun dh tido..
tinggal Aiman dan hubby masih jaga..
Aiman temankan hubby surf tenet..

ntah macam mana si Aiman nie nak susu
jenis aiman nie x minta kat hubby..
dia nk Yan jugak yang bancuh susu tu..
ntah napalah bdk sorang nie manje betul..

So dia kejutlah yan nie dari tido..
siap merengek2 lagik…suh dibuatkan susu..
aiseh yan pun cam terkejut dr tido..
ingatkan ada ape tadi..
Rupanya Aiman nak susu…ehehhee..*terkejut sungguh ok*

dalam keadaan mamai gitu…
Yan pun pegilah kedapur tuk bancuh susu..
Nak tahu ape yang yan buat kat dapur??
nie ha..tgk gambar nie dulu ye..ehehhee..


Klik pada Gambar utk tumbesaran..

Nampak tak..
itu pil pelangsing (Leesa Formula) Yan..*malu2 sambil menutup muka*
pendek kata pil diet arr..
dh lama yan mkn benda nie..mmg bnyk membantu..

ok berbalik pada cerita td..
sebenarnya masa nak bacuh susu td..
Yan ingatkan yan amik botol susu..
Rupa2nya yan amik botol pelangsing nie…
pastu yan tuangkan air suam kat situ..
sedar2 air dh melimpah..
uwaaaa…nak nanes…
rupanya Yan pegi tuang air tu kat botol pelangsing Yan..
huhuhuuu..hubby yan terkejut tgk..dia nk gelak pun ade..

aiseh..yang yan syg tu…
pil tu ada bnyk lagik..
baru aje beli..huhuhu..
nmpaknya pasnie suh hubby belikan yg baru..
mujur tak mahal sgt..RM45.00 aje..ehehhee…

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge