Yan Rindukan Ieno..

table, tr, td, li, p, div {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.btext {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.blacktext10 {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.blacktext12 {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.lightbluetext8 {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.orangetext15 {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.redtext {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.redbtext {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.text {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.whitetext12 {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a:active, a:visited, a:link {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a:hover {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a.navbar:active, a.navbar:visited, a.navbar:link {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a.navbar:hover {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a.redlink:active, a.redlink:visited, a.redlink:link {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}a.redlink:hover {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}.nametext {font-family:Malihini Cuban BTN; color:FE006E; font-size:15px;}


Pagi tadi time masak bekal tuk hubby
fikiran Yan asik melayang kat seorang sahabat baik
sahabat baik yg begitu istemewa..
teman semasa susah dan senang
ketawa, menangis, ikat perut…semua dgn dia..

Ieno teman seperjuanan semasa belajar di sebuah Kolej dahulu
kami berdua pnya minat yg sama
Ieno..Teman yg sgt caring…yan senang berkawan dgnnya
Kami berduapun bknnya dr golongan keluarga yg senang
masuk kolej pun kami dapat tajaan dr pihak Perkeso
So kami mmg jarang minta duit kat makbapak
tak mahu susahkan org tua…
semuanya kami usahakan sdiri
kami part time tuk cari duit saku
pernah sekali kami lgsung x ada duit tuk mkn…
sgt kesian kan..kami hnya mkn maggie berkongsi
bila salah seorg ada duit..kami akan bebagi dua
kami dh mcm adik beradik..tak pernah berkira pun
mgkin kerana kami ini memahami antara 1 sama lain..

yang membuatkan yan rindu sgt2 dgn dia..
tak lama lg besday yan..
Kami jugak berkongsi tarikh lahir..kami sebaya
Biarpun dia duk d JB namun rasa dekat dihati
masa yan taip nie pun mmg rindu sgt2 kat dia…
dimanakah kau wahai “Ieno”…
Yan rindu sangat…
Please…call me..yan tel ieno dh x dpt..nape??
nape ngan hset ieno??..yan kerinduan nie

pg td bgtau kt hubby yan rindu sgt kat ieno
hubby mmg tau yan bersahabat baik ngan ieno..
hubby kata tgklah klu jadi konvoi ke JB
g kenduri kawen geng nissan club..blh lah singgah ke umah dia
thanks dear..sgt2 memahami…
hubby gak suh call ieno..tapi sedikit kecewa coz x dpt…
selalunya bila yan berperasaan mcm nie
mesti x lama pastu ieno call
doa dan harapan yan..agar ieno dpt tell yan..
yan rindu sgt2 dgn Ieno..
waktu nie tak tertahan air mata merinduimu..
sangat2 rindu ok..Ya Allah apa yang harus yan buat???
Yan sangat menyayangi ieno…
mungkin sbb kami sebaya dan berkongsi tarikh lahir
dan latarbelakang keluarga pun agak sama sedikit
itu yg membuatkan kami sgt2 mesra..

Apa pun doa dan harapan Yan
semoga ieno sihat walafiat & berjaya dgn karier skrg
jgn lupakan yan disini..
klu ada jodoh kita akan bertemu jua
Yan sayang Ieno..Take care..

You Might Also Like

14 Replies to “Yan Rindukan Ieno..”

  1. Zaidon..belum ada rezeki lg..yan duk tggu je ieno tell..yan tell ieno still x dpt..doa dan harapan yan dia sihat2 aje..dan berjaya dlm hidupnya..amin..

  2. dalam doa sebut nama dia.. insyaallah mudah mudahan dia call Kak Yan.. Saya pasti dia pun sekarang mesti teringat dan rindu pada Kak Yan.. insyaallah nanti dia call.. : )

  3. baiknye yan ngan ieno eh…die dah tukar no phone ye? tapi kebetulan pula ye berkongsi tarikh lahir dan sebaya. yani pun tak penah jupe lagi org yg mempunyai tarikh lahir yang sama ngan yani nih…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge