Lagik Aktiviti Wiken Kami

yanmie




SmileyCentral.com
Wiken cam biasa bawa anak2 keluar jenjalan
kali nie destinasi ke tempat yang sama jugak…
Aiman ler nak sangat pegi sana
so hubby bawa aje..asalkan dia enjoy sudah ler..
kamipun suka..ehehe..


SmileyCentral.com
Lepas tgk drift car SmileyCentral.com tu..
kami diajak pulak oleh kawan hubby utk ke pantai SmileyCentral.com..
berpiknik disana..
best sgt coz dpt kenal ngan family kwn hubby tu..
mana taknya..tabik spring SmileyCentral.com arr family tu..
mesra ya amat…SmileyCentral.com happy go lucky gitu
Yan pun x malu nak bergaul ngan diorg
bak kata org “gila2 family”…
anak ngan makbapak blh kamceng..ihik..


SmileyCentral.com
Lepas pegi 2 tmpt tu
kami x blk umah lg..kami ke shah alam pulak
ehehe..enjoy betul wiken nie..
paling syok tgk Aiman..
SmileyCentral.com
Sape yg ada anak kecik tu…
tau ler betapa seronoknya bila bawa anak2 kuar jenjalan
betul tak???

SmileyCentral.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Tolong baca Entry nie...sangat2 penting!!!

Tadi Yan gi ke blog Pasti Al Husnaterbaca pasal entry nie..dah minta kebenaran nak copy..so sama2lah kita berbuat demikian demi saudara kita di bumi palestin Berikut Entry yang yan copy dari Pasti Al Husna Baru sebentar tadi saya telah menerima SMS daripada seorang kenalan.Isi kandungannya …MALAM INI PALESTINE AKAN DIBOM […]

Subscribe US Now