Lagik Hadiah dari sahabat Tercinta…

yanmie





Hari nie mmg hari …:x bertuah Yan agaknya

mana taknya..dpt lagik hadiah dr kawan2..

Yang nie special <:-P<:-P"/ border="0"> sikit..ehehe…

kad nie utk teman2 tersayang kak Kak Kamsiah shj..:D

korang jgn jeles ye L-)

meh tgk napa yan kata adiah nie special <:-P<:-P" /> sgt2..cewah!! :



see..@-) nampak tak yang Yan bulatkan warna merah itu?? :D

ada pic yan kan?? :

ehehe..adiah nie utk mereka2 yg ada kat dlm tu aje ;;)

Thanks kak..sudi menganggap Yan sbgai seorg insan ..:x tersayang..ehehe

:x sayang akak jugaks..;))

insyallah ada jodoh kita jumpa jua..doakanlah ye [-O<<" />



****************************************************************************

Hadiah yg kat bawah nie plak dtgnya dr Kak Tirana:D

Thanks kak :D/..terima kasih sgt2..:x

Adiah nie hanya utk mereka yg menganggap kak Tirana

sgai kawan dan sahabat..:

Yan mmg menganggap Kak Tirana sbgai kawan dan sahabat

dan jugak sbgai seorg kakak ;;)..

Thanks kak..atas persahabatan ini..:x

yan senang dpt berkenalan dgn Kak Tirana <:-P<:-P" />





Dan utk 2 $-) hadiah kat atas tu

Yan nak lanjutkan pada semua yang menganggap Yan sbagai :x

teman dan sahabat seperti mana yang Kak Tirana katakan :D/..ehehe..

jgn : malu2 ok..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Adeh..apa sudah jadi dgn TV nie??

adeh…ape sudah jadik dgn TV yan nie korang perasan tak tulisan apa kat screen TV tu?? Pagi td buka2 TV tetiba menu tu yg keluar aiseh… ini mesti Aiman pnya keje nie.. jgn ckp haziq plak yg buat.. ntah bahasa apa tah… xfhm sungguh..nak tekan ape2 pun takut tersalah Korang […]

Subscribe US Now