Menu Hari ini

yanmie

Hari nie menu biasa2 aje..
teringin nk mkan ulam2 dan sambal belacan
huhuhu..lama gak x pekena sambal belacan nie..
sekali dpt..haaa..berpinggan2 nasik..ehehe..


hari nie Yan msk Ikan singgang
nak tahu ikan singgang nie mmg jarang sekali yan msk
adalah dlm setahun 1 kali aje yan msk..
bila teringin aje..ehehehe..
Yan bestnya cicah ngan sambal belacan dan ulam2an
pastu tambah plak ada ikan kering dan terur masin..
perg…sedap sgt..lama x mkn menu kg mcm nie..
sedap sgt..ihik..gelojoh lah pulak..hehehe..

Dan utk minum petang nie..
Yan buat pengat keladi..
nak tahu yan nie x pernah pun sentuh ubi ke btg keladi ke..
ape2 keladi lah..festime gak nie..mak mentua kasik
haritu diorg blk kedah…singgah ke teluk intan
umah menantu adik mak..
siap kasik ubi keladi, keledek, pisang..mcm2lah..
so mak pun kasik yan gak..

yg kelakar tu tang ubi keladi..
huhhuuhu..pelik sekejap melihat rupa ubi keladi tu..
ingatkan purple cam seunggu kek keladi kak Azza..
bila kupas aje..surprise betul..ehehe..perak sgt2…
rupanya kek kak azza tu dia letak pewarna purple..hahaha..
ingatkan ubi keladi nie warna purple..
so Yan pun refer ke kak azza..*malu2 lagik bertanya tu*..
pada kak azza thanks ya dh meluang masa tuk melayan yan..ihik..
sayang akak..

So nie lah dia pengat keladi Yan..
Tara….siap..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Aktiviti Wiken kami...

Semalam bnyk betul aktiviti yg kami buat pagi2 lagik dh shopping brg dapur.. nak tahu..susu anak2 yan pun Yan dh tukar jenama lain dah sebelum nie susu anak2 yan keluaran dari syarikat danone.. so tak mahu lagik beli susu tu..x mahu bersekongkol dgn israel..Yan dan hubby mmg boikot habis2an barangan […]

Subscribe US Now