Menu hari ini

yanmie







SmileyCentral.com

Semalam Yan cuti memposting..

kesibukan melanda…x on9 semalam

ini kerana Yan dan Hubby gi bawa anak2 ke Zoo Negara SmileyCentral.com

mmg best sgt2..nanti kemudian Yan postkan Entry tu..

SmileyCentral.com gambar ada bnyk sangat sampai x tahu nk letak yg mana satu..

SmileyCentral.com

Hari nie just nak share aje menu Yan hari nie

hari nie menunya pun cam biasa gak..simple

almaklumlah makan untuk berdua aje..SmileyCentral.com

anak2 dah tentulah menu diorg lain dr menu kami.

So meh kita tengok ape menu yang Yan kerajinan utk msk SmileyCentral.com ari nie..

Tara…



Untuk menu SmileyCentral.com Ketam Pedas ‘Mak Dara’ Yan amik dari SINI

rasanya mmg sedap…SmileyCentral.com Pedas yang menyedapkan..ehehe..

dan untuk Kerabu Sotong tu..Yan cipta sendiri aje

rasanya yan bleh kata..”perg!! sedap gilos..”..SmileyCentral.com

ehehe..angkat bakul sdiri plak..

SmileyCentral.com Ikan goreng tu goreng cam biasaler kan..

dan sayur wong pak choy tu pun goreng aje..

SmileyCentral.com

Teringat smlm makan kat “Bistro Qaseh” di Area Tesco Extra Shah Alam..

berdekatan dgn ofis Upin dan Ipin tu..

Rasa makanannya mmg sedap SmileyCentral.com..memang padan dgn harganya

Apepun enjoy sgt menikmati hidangannya..

waktu nie x dpt nk snap pic

coz hset yan dh kehabisan bateri…huhuhu..

maybe next time lah kot klu yan pegi lg nnti Yan postingkan ok..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Jalan-Jalan Ke Zoo Negara

Cuti Raya Cina aritu 26.01.2008 Kami membawa anak2 gi Zoo Negara Kami jugak ajak kakak sekali… Suasana disana amat ler meriah sekali yelah ramai yg membawa anak2 kesana.. ekceli lama jugak Yan x ke Zoo nie.. dulu2 masa bercenta2 ngan hubby..adalah sekali penah masuk dh lama dh gitu..mmg bnyk perubahan.. […]

Subscribe US Now