Tengah hari td duk YM ngan Kak Myza

Kami berkongsi resepi dan menu

almaklumlah Yan nie bknnya reti sgt bab2 memasak nie

masak simple2 blh ler..

so td Yan kerajinan mencuba menu yang Kak Myza kasik..

Murtabak Mee..mmg senang sgt2 nk buatnya..5 minit aje dh siap..ehehe..

mmg enjoy sgt2 masa buat nie..

teruja..coz x penah buat Murtabak Mee nie..

Pada kak Kak Myza Thanks sgt2 yea

kerana hasilnya yang begitu marveles…sedap hingga menjilat jari

pasnie yan leh buat lg..

Tak sabar rasanya tggu hubby blk dr keje..

suh dia makan murtabak nie..ehehe..

Ape pun Kredit tuk Kak Myza

Ok..meh kita tgk bahan2 tuk buat Murtabak Mee Special nie…





Kebetulan kat umah Yan ada stok mee dr Sabah..Mak Yan kasik..

So yan gunakan aje mee tu..

dan untuk menggoreng yan tak gunakan minyak masak..

yan gunakan Planta aje…nak bg aroma tu sedap..

ekceli pakai minyak pun blh..

e’eh…lupe plak letak gambar serbuk kari..ehehe..

ok..bhn2 kat atas tu goreng atas api dahulu..

Tambahkan sedikit serbuk kari..

pastu pukul telur bersama2 bahan yg di goreng kejap td..

dan masukkan mee yg dh dicelur td..kacau rata..

dan jgn lupa letak bahan perasa ok..kang xde rasa plak..

Panaskan sikit minyak dlm kuali..

tuangkan mee yg dah dibancuh dgn telur tadi dan masaklah spt buat lempeng

balik2kan hingga kedua2 belah garing.

sedia untuk di hidang..

dan hasilnya…Taraaaa…

Kredit tuk Kak Myza