Terima Kasih teman…

yanmie 11


Pertama sekali Yan nk berterima kasih
pada teman2 semua…
kerana memberi kata2 semangat dan berkongsi kesedihan ini bersama
Hati Yan betul2 terharu dgn perhatian teman2 semua..
Apa pun yan tabah menghadapinya…
dan kehidupan perlu diteruskan

11 thoughts on “Terima Kasih teman…

  1. Kawan gembira senang di cari, kawan menangis jarang sekali… inilah masanya menilai teman-teman yang bersama kala kita sedih……

  2. akk,manis da nak balik da esok..kat mktab ssh sikit la manis nk dtg blog akk mmndangkan line yg sgt lmbt.harap akak sehat n sntiasa sbr dgn ketentuan-Nya ok.manis doakan akk dpt jmpe hikmah di sebalik kejdian yg telah ditentukan oleh Allah ni.lastly, syg akk!sori kalau lpas ni pyh manis nk cmmnt entry akk k.:)

  3. itulah kbaikan jika andai saling caring sesama kita… takda kombinasi itewww… sunyilah hidup kita, Yan… moga cepat sembuh dan kembali ceria seperti biasa…

  4. Yan, akak dah lama tak ziarah blog yan…tiba-tiba ada berita sedih..Yan, sabar banyak2.sebagai manusia kita sentiasa diuji.akak pun pernah merasa kehilangan.waktu tu prgnant 9 bln,tapi Tuhan lebih sayangkan dia..dia meninggal dlm kandungan..Hanya Tuhan je yang tau..Harap Yan dapat sabar..Ada hikmah yang tersembunyi..Hidup mesti diteruskan…

  5. salam kak..Sama2… tu lah gunanya teman alam maya kak… hehhe..dah dah dah.. mulakan hari baru dengan satu langkah yg baru…Sharing is loveing…Loving is carrying..I love u kak…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Terima Kasih teman...

Pertama sekali Yan nk berterima kasihpada teman2 semua…kerana memberi kata2 semangat dan berkongsi kesedihan ini bersamaHati Yan betul2 terharu dgn perhatian teman2 semua..Apa pun yan tabah menghadapinya…dan kehidupan perlu diteruskan

Subscribe US Now