Kembali berBLOG

yanmie




SmileyCentral.com
Alhamdulillah Hubby Yan dh SmileyCentral.com sampai dgn selamat dr Terengganu..
Semalam habis aje berkursus disana..
hubby yan dan kawan terus drive blk ke Klang
dlm kul 10mlm td sampai..
hubby yan terus amik Yan dan anak2 kat umah adik
sempat lg hubby menghulurkan keropok dr Terengganu 2 bungkus
Sangat2 Hepi…yang paling hepi Haziq ler
jumpa2 ayah dia terus berkepit ngan ayah dia..
SmileyCentral.com touching sgt waktu nie..

SmileyCentral.com
Yelah haziq nie mmg rapat ngah ayahnya..
bak kata klu ayah dia ada kat umah mmg dia x pndg yan..huhuhu
klu ngan hubby..asal baring duk bwh ketiak hubby je mesti haziq terlelap
sangat2 jeles….huhuhu..
ilmu apalah yg hubby pakai sampai haziq begitu rapat sekali ngan hubby
Tapi sebenarnya mmg Yan suka anak2 rapat ngan hubby…


SmileyCentral.com
Sepanjang berada dirumah Adik kat Shah Alam
Haziq tak henti2 menyebut ‘Ayah’..
Yan sgt2 kesian dgn dia..
tido mlm plak sikit2 jaga..SmileyCentral.com nanes nyebut2 ‘Ayah’
Nasib nanes tu x lama..kejap aje..tapi kerap jaga..dia cam terkejut..
dan nak dijadikkan cerita..
ptg smlm sedang Yan duk kat dapur ngan adik
Aiman dan anakbuah bermain2 dlm bilik
so haziq seorg aje kat dpn SmileyCentral.com TV bermain sorang2..
tetiba dgr bunyi org bercakap
kami pun intai..sgt2 kesian..
Kebetulan SmileyCentral.com handset Yan duk kat lantai..
Haziq ckp ‘Hello, Ayah’..sambil meletak handset ke telinga..
sgt2 kesian ngah haziq..Yan tahu haziq SmileyCentral.com rindukan ayahnya..
So apalagik..smlm mmg berkepit aje ngan ayahnya..
Sangat2 lega Hubby dh balik..ehehe..SmileyCentral.com

SmileyCentral.com
Hubby hanya sempat membeli keropok aje dr sana
yelah kan pergi sana atas urusan kerja..bknnya makan angin..ehehe
so keropok ajelah yg sempat dia beli
adalah jugak 6 bungkus
2 bungkus dh diberikan pada Adik Yan
so yang tu x sempat nak snap..

psstt!!!…nk tahu tak??
sebenarnya Yan jugak rindu nak berblog..ehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Hari nie nak ke Shah Alam

Baru nie masa duk umah adik di Shah Alamsempatlah jugak amik gmbr anak2 dan anak buah tgh bermain2mmg hepi tgk diorg bila berkumpulkadang tu Aiman mmg x mahu blk..Yang anak buah plak dua2 nanes nak ikut kami blkcian pun ade..huhuhu So hari nie plan nk ke Shah Alamutk Amik kakak […]

Subscribe US Now