Seronoknya Anak2ku

Semalam gi shopping
yan belikan aiman menda kat bawah nie
cuba korang teka…mainan ape ke itu??..
ops..sungguh ke benda itu adalah mainan??
sgt2 seronok ok bila Aiman dpt menda nie..
puas jugak Aiman sayang2 yan..*nak amik hati ibu dia*
yelah bdk mana tak hepi bila di kasik mainan kan??
tapi yg nie betul ke mainan??…ehehe…

See..punyalah dia seronok
meh tgk port dia bermain2 kereta tu kat mana…

hohohoho..kat situlah port dia main smlm…
kami biarkan aje..yg penting ada pengawasan
dan juga Aiman seronok bermain2…

Dan akhirnya..Yan suruh Aiman gigit kereta yg Yan beli tu
Aiman pun dgr ler ckp Yan..dia pun gigih ler menggigit…
sekali lepas Aiman gigit…ehehe..
jeng..jeng..jeng…
Aiman semacam pelik..
pastu Yan x tahan nk tergelak ngan Hubby…ehehe
cian Aiman..rupanya menda tu ialah COKLAT..
apa lagik dgn hampehnya dia memakan coklat itu..
Apa pun Aiman mkn coklat tu sampai habis..
sedap katanya…yummy…

Yang nie plak kes si kecik (haziq)
ekceli kelmarin ada belikan dia sandle
Tapi sandle tu hampeh tul..
ada ke patut sandle tu xsama saiz..
sebelah kecik sebelah besar…huhuhu..
mula2 xperasan pun..sekali bila haziq bangun nk berjln..
wakakakka..kelakar gitu..ehehe..
so smlm kami amik kesempatan gi tukar sandle tu..
tak ingat nk snap gmbr sandle yg x sama saiz itu…

Inilah sandle yg dh ditukar…
sangat2 sesuai ngan haziq..
see kaki dia..comeikan..kecik..ehehe…
Apapun mmg seronok melayan telatah anak2 nie…
gelihati pun ade..hehehe…

You Might Also Like

14 Replies to “Seronoknya Anak2ku”

  1. Elynn…ha’ah..nk tahu dia x mahu buka pun…nasib boring gak dia pakai sandle tu..klu x haruslah dibawa tido..ehehe..keta yg takde tayar untie elynn nk sewa tak..haha..

  2. hehehe… mak dia kijam tol! sib bek dia tak main atas tanah. kalau tak… mak dia la kena mkn keta2 itew. :pcemane leh sebelah lain2 size ek? pekerja deme tak wat keja bbtol ek?? ekekeke.. patut leh dpt satu lagi. hahaa watpe tukar. kata sebelah nie u bagi lain2. miahahha dpt 2 kasut :d

  3. wah yan…seronok diorg dapat barang baru kan.. budak2 excited.. makin sayang diorg kat ibu ngan ayah ye…aiman ngan haziq jgn nakal2 ye sayang..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge