Korang dh beli ke Baju Raya??
Yan masa kat kg berkesempatan gi shopping baju raya
Yan shopping ke Temerloh bersama Mak & Ayah Mertua tercenta
mmg best..bnyk pilihan jugak ler..
Harga untuk kesemua kain2 Yang Yan beli nie cuma RM 243.00

meh tgk baju raya yang Yan beli kat sana…
tahun nie tema baju kaler Biru gitu..
ehehe..sama cam umah baru Yan nie..berkaler biru gitu..ahaks..


Ekceli kain2 tu semua Mak Mertua Yan yang akan jahit
dia mmg Tukang Jahit terkenal di kg…ehehe..
nak tahu..tiap2 Raya dia mesti kasik Yan baju raya tau..
sejak bercenta2 ngan hubby lagik dulu…Mak Mertua mmg kasik
naik segan pun ada…huhuhu..
Tapi dlm hati mmg suka dan seronok…wakakakaka..
seronok coz disenangi dan disayangi..
Korang tolong jeles ok..
coz Yan punya Mak Mertua yg sgt penyanyang dan baik hati

Tinggal lagik Yan nk cari tudung lagik..
hem..tudung tu rasanya masih awal kot tuk beli…ehehe
takut2 klu beli awal..kang terpakai plak..hahaha…
yelah nnti hilang seri plak tudung tu…wakakaka..

psstt!! korang dh beli ke Baju Raya tuk thn nie??
korang kaler tema ape??
huhuhu…sibuk je Yan nie nak tau…kahkahkah…