Jom Langsing dengan Jus Diet Mate 5

yanmie



Korang pernah dengar tak pasal produk Jus Diet Mate 5
Yang diformulasikan oleh Doktor Che Rozmey Che Din
Jus Diet Mate 5 nie ekceli produk untuk menurunkan berat badan
Almaklumlah masa duk kg aritu berat yan bertambah2
Mana taknya klu asyik makan tido aje…
Mak mentua plak jenis yg suka masak2…
So yan layankan aje…ehehe…

Hem..oklah kat sini bkn nk citer pasal mak mentua
Nak citer pasal Jus Diet Mate 5 tu lah
Smlm Yan baru beli produk nie
Sajelah nak try keberkesanannya

Memandangkan Elynn mencadangkan utk menggunakan produk yg nie
So Yan pun cubalah jugak..tak salah rasanya..ehehe
Yelah dia blh turun berat 5kg dlm masa 1 bln
Sangat2 mengkagumkan…
sebelum nie Yan dan Elynn meggunakan Produk INI
Penurunan berat tu ada cuma lambat ler…
Hem..Yan nie jenis x sabar ok….hahaha…

So Apa slhnya klu amik Jus Diet Mate 5 tu kan klu mmg berkesan
So En.Hubby sekali lagik jadi Penaja Yan dlm program pelangsingan bdn nie…hahaha
Thanks yea dear….sangat2 memahami gitu….
Moga2 produk nie memberi kesan yg positif pada Yan
Harga utk sekotak RM 200.00 utk 20 sachet aje
Ekceli tak kisah sgt pasal harga…
Yg penting produk nie membawa kesan positif pada Yan
Manalah tau kan Raya thn nie blh berbadan langsing gitu…
Wah!!! Tinggi cita2ku…

Utk maklumat lanjut tentang produk ini
Korang boleh tgk Website dan Testimoni yang ada di dlm website tersebut

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Blog ini menyokong Earth Hour Malaysia

Jangan lupa yea Earth Hour Malaysia 28 Mar 2008 pada 8.30 sampai 9.30 malamSo, marilah kita sama2 menyokong kempen ini untuk menyelamatkan bumi dari pemanasan globaldengan memadamkan lampu selama sejam… hem…tgh memikirkan mcm manalah agaknya keadaan anak2kuPada waktu lampu di padamkan…Yang pasti x blh bergelap gelita almaklumlah dgn budak kecik2 […]

Subscribe US Now