Kesibukan Melanda…

yanmie 2

Hari nie sgt2lah sibuk…
bukan sibuk ape pun..sibuk dgn tugasan harian sbg surirumah…ehehe
almaklumlah hampir 3 minggu bercutian dari mengerjakan hal2 rumah
memasak pun cuti gak tau…
kat kg mmg Yan lgsung x memasak..huhuhu..
cuma membantu didapur aje…
nasib mak mentua ok…
Yang bestnya hari2 mkn masakan Mak Mertua Tercenta
sedap tau…duk sana asyik makan aje
duk sana aje hampir 3 minggu Yan naik berat badan daaa…
huhuhu…naw pasnie nak turunkan berat plak..
Yan naik 2kg…banyakkan??..huhuhu..
Mak Mertua jenis suka masak2 nie..
so Yan pun amik kesempatan belajar memasak masakan kg..
pasnie kalau dh free bleh lah Yan cuba resepi yang mak Mertua kasik tu..ehehe..

So hari nie bermulalah dgn aktiviti harian…
mengemas, membasuh…dan bnyk lagik…
dan Yang bestnya buat asap kat dapur nie
lama jugak tak memasak…
hari nie enjoy sgt2 dpt masak utk hubby…
almaklumlah lama jugak hubby x mkn masakan dari isteri tercentanya..ihik..

Pada teman2 maaf sgt2…
Yan belum berkesempatan melawat blog korang
insyallah besok Yan akan mulakan lawatan ke blog kalian ok!…
ini kerana kesibukan melanda slps blk dr kg..
kejap lagik plak nk kuar gi shopping brg dapur plak…
ok…nantikan kunjungan dari Yan besok ok!…
pagi2 lagik Yan ketuk rumah korang…hahahahhaaa…
nantikan ok!…ops…

2 thoughts on “Kesibukan Melanda…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kesibukan Melanda...

Hari nie sgt2lah sibuk…bukan sibuk ape pun..sibuk dgn tugasan harian sbg surirumah…ehehealmaklumlah hampir 3 minggu bercutian dari mengerjakan hal2 rumahmemasak pun cuti gak tau…kat kg mmg Yan lgsung x memasak..huhuhu..cuma membantu didapur aje…nasib mak mentua ok…Yang bestnya hari2 mkn masakan Mak Mertua Tercentasedap tau…duk sana asyik makan ajeduk sana aje […]

Subscribe US Now