Powernya gigitan Haziq

yanmie


Kesian kat Aiman kena gigit ngan haziq
sampai merah2 dan berdarah sedikit
fuh…tajam sungguh gigi kamu haziq..
Kesian sgt dengan Aiman
apa pun nasib baik Aiman x balas kat haziq
klu tak…tak tahu ler apa nk jadi ngan haziq nnti


Nampak tak Flash Card yg bersepah itu…
pasal benda tu ler diorg bergaduh2
sampaikan haziq mengigit Aiman

Ekceli time nie Yan baru pas ajar diorg
pastu Yan terus masuk ke dapur
Terlupa plak nk ngemas2 Flash Card tu
alih2 dengar suara Aiman nanes2
rupanya kena gigit ngan adik
dek berebut Flash Card tu…huhu…
Yelah masing2 nk jadik cekgu…ehehe

Apapun mmg senang nk pujuk Aiman
ckp aje nnti nak naik kapal terbang jumpa tok
Diam ler dia nanti…ehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Menu Diet, Aktiviti Harian & Loss 2 Inci

Ramai yg bertanya mcm mana dgn perkembangan diet YanBerat dah turun berapa??Hem..ekceli x timbang lg pun berat dh turun berapaYelah kan baru aje berdiet nie, ari nie baru hari yg ke-6Walaupun penimbang dah ada kat umah tp now tak mahu timbang lgTapi Yang bestnya Yan dh kurang 2 Inci kat […]

Subscribe US Now