Semalam Yan tutup lampu tau!

yanmie


Korang tutup lampu tak smlm??
Yan tutup lampu ok kat umah nie
start dari kul 8.30 hinggalah 9.30 gitu
tgk jiran2 xde pun yg nk tutup lampu..
ah lantak ler…malas nk amik kisah
apa yg penting Yan dan hubby mmg menyokong Earth Hour nie

So Apa lagik smlm mmg bergelap ler..
mula2 anak2 tu duk bunyi gak suh buka lampu
tapi dh lama2 tu diorg jadik seronok plak…ehehe
bermain dlm gelap
tp umah x gelap gelita ler..ngeh..ngeh..
TV tetap buka sambil2 layan Berita dan Akademi Fantasia

Pukul 9.30 buka lampu blk
Alhamdulillah secara tidak langsung dapat lah jugak menyumbang kepada bumi
daripada pemanasan global

ala bknnya lama pun 1 jam je kan…
so korang ada tak tutup lampu smlm???
ish…sibuk je yan nie nk tau…huhuhu…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Sakit Mata lah pulak

Gambar mintak dari En. Google psstt!! nampak tak gambar kat atas tu??itu bukan Mata Yan okcuma nk bgtau kat sini…yang Yan x sihatSakit MATA lah pulakini dh berjangkit dari Haziq mula2 smlm masa kena tu x perasan pun mata nie merahAiman ler duk tunjuk2 mata Yankata mata cam penagihHantu…adakah patut..huhubila […]

Subscribe US Now