Tag Gambar Dulu-dulu dari Reena


Tag nie yan dh dpt lama dh akhir tahun 2008
maaf ye Reena, lambat sikit jawabnya
ekceli malas nk scan gmbr sebenarnya…ehehe
walaupun hakikatnya scanner duk dpn mata
meh kita tgk apa syarat2nya

Syarat-syarat:-

1. sila amik gambar dulu2
2. dan letak kan di blog anda. citer skit pergi mana pakai macam ni time dulu-dulu…

Ok nie gambar dulu2 tau
skrg yan dh tak slim macam nie
gambar kat pantai tu masa kat Kelantan
pantai apa namanya yan dh lupa dh
masa pegi nie tahun 2003 klu yan x silap
pastu dh x penah dh jejak kaki ke bumi cik siti wan kembang
tggu Kak Chik pelawa yan pulak…ehehe
pastu gambar kecik tu masa yan gi KL Tower
tahun yang sama jugak
nak tahu masa nie berat Yan dalam 45kg…huhu
gambar2 kat atas kedua2nya masa sblm Yan Kawen…

Ok..sesi menjawab dh siap
kali nie kena Tag 6 orang…
dan lama jugak rasanya yan tak ngeTAG org nie
hem sapa yea agaknya…
ok nama2 kat bawah nie yg terlintas difikiran…ehehe
so korang bertuah ok utk menjawab TAG ini

Kak Kamsiah
Kak Chik
Ijechan
Kak Myza
Mar
CikMin

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge