Tag Peti Ais

Lama rasanya x buat Tag nie…
Ada jugak ler Tag yg masih tertunggak
mohon maaf pada kwn2 ok..Tag akan dijawab dlm sedikit masa lg
harap bersabar yea..

Tapi hari nie rasanya nak jawab Tag dari Mar
Tag pasal Peti Ais plak…huhuhu..
Tak sangka Peti Ais pun leh jadik Tag..ehehe..

Oklah, ini dia rulesnya:

1. Amek gambo peti ais
2. Explain ler apa segala macam mak nenek yang melekat kat situ
3. Brand apa
4. Tag orang laen plak…

ok..jeng..jeng…meh tgk peti ais Yan camne plak rupanya..


itulah dia Peti Ais Yan…
Jenama ‘SHARP’ aje..
see..takde ape yang bertempek kat peti tu..
clear aje peti tu…ehehe…
ini kerana Aiman xleh tgk benda2 bertempek kt peti..
mesti dia nak amik jugak..
so Yan lg selesa peti tu x bertempek ape2..huhuhu..

Owh..Tag nie kena panjang kan pulak yea…
hem rasanya tak nak tag sesiapa dulu..
so korang selamat lg kali nie..

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge