Korang perasan tak ngan bambar kat atas tu?
Bukan nk tunjuk keyboard tu ok!
Suh korang tgk tang pita ukur tu
Klu korang perasan, pita ukur Yan tu dh x sempurna gitu
Dh di transformasikan oleh anak Yan yg comei
Sapa lg klu bukan Aiman yg x kisah nie

Adakah patut dia belah dua pita ukur tu??
Waktu nie Yan terlelap kejap je dpn TV
Haziq dh tido. Tinggal Aiman dan hubby masih jaga
Padahal waktu nie masih awal lg..ehehe..*ngantuk*
Dlm diam2 Aiman mentransformasikan Pita ukur Yan..huhuhu

Sedar2 dia duk sblh Yan
Pastu bgtau yg dia dh buat pita ukur jadi gitu.
Nasib baik kamu mengaku yea aiman…
So tahap nk marah pun hilang..coz dia mengaku dia yg buat
Salah Yan jugak..lupa nk letak blk pita ukur tu…ehehe
So x leh nk bising2…

Nampaknya pasnie kena beli yang baru
Pita ukur tu bkn untuk ukur bdn aje tau
Yan guna jugak utk ukur2 kain…*mesin jahit ada tp x sentuh pun*..ehehe
Rasanya kan Aiman nie x mahu kot ibunya kelihatan ramping
Tu yang dia kerjakan pita ukur tu..hehehe…
Aiman2..Ibu buat gini tuk ayah tau..Ops!!…ehehe…