Semalam Aiman menyambut besdaynya yang ke 3 thn
wah2 dh besar anak ibu sorang nie yea
Ibu doakan semoga jadi anak yang taat, soleh dan beriman..insyallah
Jangan nakal2 Tau!!!

So smlm hubby belikan Aiman Kek
sblm tu dh pesan kat hubby tak nak kek besar2
nnti xde org nk mkn, Yan kan tgh diet
hubby lak x mkn yg manis2 nie

So hubby beli cupcake aje tuk Aiman
sori yea Aiman sayang, Aiman pnya kek kecik aje
tak mcm kek besday ibu dulu..ehehe
klu ibu x diet dh tentu beli kek besar
tapi bleh tahan jugak cupcakenya besar lah jugak

Cupcake
Yang buatkan Aiman teruja tu
ternampak keta mainan atas kek tu..ehehe
pandai lak hubby beli
Aiman nie mmg suka ngan keta mainan
Stok mainan kat umah nie mmg bnyk tp semuanya xde tayar..wakakaka
Oklah jum layan Aiman tgh menyantap kek tu
sambil Yan dlm hati berkata *klu aku tak diet dh abis dh kek nie*..ehehe

Besday Aiman
So smlm Aiman tido sekali ngan mainan tu
so sweet lah tgk dia..alololo..bucuk2 ibu…