Perkembangan terkini dietku


Ramai yang bertanya pasal diet Yan
masih diet ke??..bape bnyk turun??
diet cara camne yea??
huhuhuhu..bnyk sungguh pertanyaan
Yan ingat pasnie nak buat kaunter pertanyaan kt blog nie..ehehe

oklah utk tidak menghampakan korang semua
yan letak pic terbaru ok
supaya terjawab ler segala pertanyaan dari korang semua..ekeke..
tapikan berat yan masih banyak lagik yang nak kena dikurangkan..huhuhu
takpe biar lambat asal selamat

nilah dia gmbr terbaru yan…
taaarrraaaaaaaaaa

sebelum 20/3/2009 – hari nie 08/05/2009 (1 bulan 18 hari)
Berat setakat nie dah turun sebanyak 5.4kg

pinggang 31 Inci – sekarang 27 Inci turun = 4 Inci
punggung 40 Inci- sekarang 37 Inci turun = 3 Inci
ukur lilit ke2 peha bila dirapatkn 41 Inci – sekarang 38 Inci turun 3 Inci

Diet skrg pun tak ketat sgt
kekadang tu hancus jugak..
tapi setelah berdiet selama 7 minggu lebih
yan baru kantoi mkn nasi 2 kali aje, itu pun 1 senduk aje
lain2 menu yan mcm biasa, sayur2 dan buah2

Pssttt!!! nak tahu baru nie jumpa mak dan nenek
diorg tegur Yan dh kurus sikitlah..ehehe
smlm jumpa ramai gak family kat shah alam
diorg pun tegur gak..wah!!! makin bersemangat diet nie..
ewah!!! perasan lebih lak..ehehe

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge