Sakit kepala dan pening-pening


Hari nie bandan rasa cam tak sihat aje
sakit kepala, maybe x cukup tido kot..huhuhu
sampai nak buat keje2 umah pun malas dan x larat
now kain2 dlm mesin pun tak abis lg pusing
biasanya waktu nie dh bg anak2 mkn tghari
kain2 dh sidai…dh clear semua keje

Tapi hari nie tak tahu lah nak kata
penat sangat2…kepala sakit dan pening aje
rasanya kalau letak kepala atas bantal nie maunya tak tido
tapi di gagahkan jugak
coz anak2 pun masih jaga
risau klu2 yan tertido nanti diorg main panjat2 lak
kang naya lak nnti..huhuhu

hem..tak sabarnya nak rehatkan diri
nanti nak join anak2 sekali tido tghari nie
rasanya klu dpt tido 1-2 jam nie oklah kot
pada kwn2 yang berYM ngan Yan sori yea xdpt nk layan
yan xde mood nk YM coz kepala nie berat sgt2 rasanya..
dh ok nanti yan akan respon ok

You Might Also Like

6 Replies to “Sakit kepala dan pening-pening”

  1. hehehe..asal pening je ada isi yea..takdelah mala..bendera jepun tgh naik nie..askar2 jepun tgh mmerintah..hahhaa =)

  2. Bawak-bawak berehat Yan…sekarang ni musim panas..terasa bahang bukan main lagi…Tak hairan kalau kepala pun sakit

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge