4th Anniversary

yanmie



hari nie 4-jun-2009 genaplah usia perkhawinan selama 4thn
bersama hubby tersayang melayari bahtera Rumah Tangga
Syukur rasa macam sekejap saje rasanya
kadang tu semacam tak percaya je

Apa pun Yan bersyukur sangat2
mempunyai seorang suami yg sangat2 penyayang dan cukup memahami
terima kasih sayang…ewah jiwang kejap..hehehe

Alhamdulillah dalam 4 thn nie x pernah lagi gaduh2
klu merajuk rajuk sayang tu adalah…
tapi nak tinggi2 suara mmg kami dua2 tak pernah lagi
mintak simpang jauh2…

Pagi tadi org pertama yg mengingati anniversary ialah hubby
yan pun sendiri ingat2 lupa, mcm blur sikit..hehe..*teruk betul*
Thanks yea dear kerana menyayangi dan mengasihi diri ini dan jugak anak2
Tiada apa yang diharapkan melainkan doa kebahagian untuk kita sekeluarga
Amin…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Celebrate Anniversary

Semalam sambut anniversary kat umah ajetakde kuar kemana pun, nama pun hari bekerjasure hubby letih, lagipun keta takdekereta masuk bengkel so smlm buat makan2 aje Hubby order Pizza Hut So smlm Yan pnya diet mmg hancuscalorie intake pun dh terlebih dr BMR..huhuhusabar jelah, ingat hari nie nk double workout tp […]

Subscribe US Now