Cara selamat sembunyikan password

yanmie


Email nie Yan amik dr email hubby..hehe
saje nak share ngan kengkawan
smlm tgk email nie dgn hubby tergelak nak pecah perut..hehe
adakah sampai mcm tu sekali punyalah nak sembunyikan password
pastu ckp kat hubby..nanti buat lah camtu..hehe
dia pun gelak..hahhaa

meh layan gambar cara2 selamat sembunyikan password..hehe

Kalau dah hafal huruf2 tu oklahkan…klu nak sgt sembunyikan..hehe

hahhaa..punyalah nak rahsiahkan sangat..

hahaha yg nie lg lah teruk..sampai camtu sekali..hehe

hehe..agak2 korang nak tak buat gini??
klu Yan x sanggup weiii…maunya x lemas..hehehe

See En.mangki pun gelak tgk..hahhaaa

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Cameron Highland tunggu kami datang...

Insyallah besok kami akan bercuti2 mesia ke Cameron Highlandsambil sambut Anniversary kami yg dh lepastu dan fathers day kat sanakami akan pergi sekali dgn mak, kakak dan adik 1 familysemuanya di taggung beres oleh hubby..hehehe..sbbtu hubby sewa MPV, so muatlah utk kami dewasa 6 org dan kanak2 4 orgx yah […]

Subscribe US Now