Wiken family ke Rumah


Malam minggu lepas family ada dtg umah
Makan2 kat umah Yan
maklumlah bknnya selalu jumpa, nak2 lak yan nie mmg jenis suka masak
so diorg pun sukalah nk serbu rumah..hehehe
diorg bagitau nak dtg pun dh petang sgt
so apa lagik kelam kabut sikit memasak
nasib baik barang2 masak semuanya ada
tapi adalah jugak 2-3 bahan yg tak cukup
nasib hubby gi barang yg kurang tu

mmg meriah sgt2
menu yang yan masak pun mcm biasalah
bnyk jugak..*ekeke perasan*
cuma tulah dh abis melantak baru teringat nk amik gmbr..hehehe
so jawabnya gmbr menu tak dak ler
korang tgk aje gmbr mak, kakak, adik dan anak buah yan nie ye
ops!!! anak yan pun ada sekali iterprem *wajib*..hehehe

Haaa…yang baju putih tu adik yan yg sakit hari tu
alhamdulillah now dia dh sihat mcm sediakala
tapi mcm mana pun kena berubat kg jugak
23.06.09 nie flight mak blk sabah sekali dgn adik dan anak2nya

Psstt!!! ekcli entry nie yan nk publish 2 hari lepas
tapi yan kehilangan kabel hanset
so xleh nk upload gmbr
nasib baik jumpa blk..hehehe
anak2 yan nie ler buat main, jenuh yan cari
rupanya duk dpn mata aje..hehehe

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge