Aiman Kena Gigit lagi – Ada petua tak untuk mengelak anak asyik mengigit aje?



Kesian kat Aiman
Tiap2 hari asyik kena gigit aje dgn Haziq
sehari tu adalah jugak 2-3 kali kena
kadang tu terlebih pun ada..kesian tau!

Yelah mana taknye
Yan Abang nie pun satu suka nyakat adik
so mmg kenalah kan..huhuhu
tapi kadang tu Aiman duk diam pun Haziq nak gigit jugak..huhuhu

baru nie MIL dtg katanya klu haziq tgh nak gigit tu
tepuk je dia..nanti haziq terkejut
pastu x nak buat lg dh
tapi masalahnya tepuk pun masih nak gigit lg..huhuhu
korang ada petua tak??

Aiman nie kesian sgt Yan tgk
sampai lebam2 kena gigit dgn Haziq..
sabar yea Aiman sayang…

Psstt!!! sebenarnya risau klu dia gigit anak org lain je..huhuhu
ada petua tak camne nak bagi haziq nie behenti mengigit?
rasa macam dh kritikal sangat2 dh..huhuhu..
nasib baik dia x nak lak gigit ibu ngan ayah dia..hehe
Aiman jelah yang jadi mangsa…huhuhu
Sabar yea Aiman sayang….

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge