Berpindah ke rumah baru dan Qiblah Locator


Hari nie kami akan berpindah ke rumah baru
di Bandar Puteri, Klang
so agak bizi sgt2..huhuhu
Insyallah petang nie nak angkat barang
Lori pun dh sewa.
hem sewa Lori 3 Tan RM 250.00 ok tak? murah tak?
sepupu kawan hubby pnya lori…mcm mahal je kan?
ke mmg camtu regenya?
Tapi yang bestnya dia x kira trip…guna je brape kali pun takpe…
hubby kata tu dh murah sgt dh…
So layankan aje…ngeh..ngeh..ngeh..

Baru kejap td gak yan search kt En.google pasal arah Kiblat
nasib baik jumpa Qibla Locator
Syukur sgt2 ada website mcm nie…

Dan setelah di semak, arah kiblat adalah seperti diatas

Doa dan harapn Yan moga dipermudahkan segala urusan hari nie
Dan mendapat jiran2 yang baik..Insyallah mudahan..Amin..

Psstt!!! harap2 dapat wireless kat umah baru nie
maklumlah hari tu infom kat TM, relocate 1hb…huhuhu
nmpknya awal bln depan ler baru leh berstimix…huhuhu..pasti kerinduan
korang tolong2 ler sapu, lap2 segala sawang yg ada yea..hehehe

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge