Darah ke? Suspen Betul lah…


Sebelum Yan pindah umah hari tu
ada benda yang mensuspenkan Yan..
sehingga nak menangis je rasanya
mana taknya..tgk gambar bawah nie…

Sangat2 terkejut tgk darah pekat2 kat lantai
mmg mencemaskan…masatu Aiman yg duk tepi dgn Darah tu
tgk jugak bdn anak2 takde pun luka2
pastu suh anak2 buka mulut
kot2 muntah darah ke kan..
pastu Yan tnya kat Aiman sama ada dia muntah darah ke?
Aiman ckp Adik yang muntah darah tu..
uwaaa…menitik gak air mata nie
meh fokus gmbr bawah nie…

Uwaaa…siap ada menatang lg kat darah tu
hati dh x sedap dh…xleh nak duk diam
lantas yan cepat2 capai handset nak call en.hubby
last2 yan tersepak benda bawah nie

Aisehmen…rupa2nya buah Manggis yang MIL bawa dr kg…huhuhu
lega rasa hati
yelahkan sapa x panik…hehehe
nak2 lak Aiman ckp adik dia yg muntah darah

Pas Yan amik buah manggis tu
bkn main lg Aiman gelakkan Yan..
huh..bertuah betul kamu Aiman sayang yea…
dh buat ibu nie risau ya amat..huhuhu

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge