Last week hubby ada beli handset baru
so handset lama tu hubby tak guna lg dh
hubby kasik kat Aiman
amboi..bertuah kamu yea Aiman sayang
kecik2 dh pakai handset…hehehe
Pssstt!!! handset aje ada tp Simkad takde..hehehe
Jom layan handset hubby yg buruk lama tu


Haa…tu ler dia hanset hubby yg dia kasik kat Aiman tu
ekceli handset tu blh guna lg mcm biasa
cuma bila tekan no ‘0’ xleh…huhuhu
tu yg hubby tukar handset lain

Apa model handset nie pun Yan dh lupa..huhuhu
tapi yg syioknya speakernya mmg sedap..hehehe..mcm mknan lak
Now Aiman layan je handset tu utk main2 lagu dan kamera
siap klu abis bateri dia cas kan lg tu..hehehe
mmg kelakar tgk Aiman
seronok sgt dia..

pasal simkad tu rasanya x perlu beli
dia pun tak tahu guna benda2 tu..tau main kamera dan lagu aje
lagu tu dia tau buka sbb bila bhgian bwh hanset tu dipusingkan
automatik lagu keluar..tu yg dia layan
mcm tu gak ngan kamera..

Psst!!! Yan dulu pun berhenset thn 1999
masa tu thn S.P.M yan..
Aiman umur baru je 3 thn lebih dh ada hanset..huhuhu
Bertuah kamu Aiman sayang punya Ayah yg baik hati
klu ikut Yan trade in aje hanset tu..hahaha