Pesta Arak awek Ganu..huhuhu…

yanmie


Masyallah, budak-budak perempuan Melayu ni selamba jer minum arak. Dah lah minum arak dan perpakaian sexy siap rakam lagi. Last-last diupload ke youtube.

Dari suasana video tersebut kelihatan mereka tinggal di rumah sewa dan sedang menyambut hari jadi. Dari loghat diaorang sah dari negeri Ganu.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wdnXEkoLIjE]
Sumber dari SINI
boleh jugak baca komen2 di Youtube klik SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kereta lulus ujian Puspakom

Syukur alhamdulillahSemalam buat test keta kat puspakom LULUSlega rasa hati Yan dan Hubbysetel satu keje..hehehekedua2 laki bini nie senyum sampai ke telinga…hehehe Yelah hubby Yan baru je tukar enjin Turbo baruso kenalah buat test puspakom kan..sblm nie dh gagal sekali..hehenie kali ke dua, syukur akhirnya lulus Hari nie hubby amik […]

Subscribe US Now