Restart Diet

yanmie 9

Kelmarin hubby belikan mkanan2 diet Yan
hehhee..agaknya dia perasan bdn yan nak naik blk kot..hehe
so dialah org pertama yg risau
mengalahkan Yan pulak..kah..kah..

Ntah napa semenjak dua menjak nie rasa mcm mls sgt nk diet..huhuhu
tak tahu mana peginya semangat diet yan yg dulu
so semalam dh jumpa blk semangat tu
smlm gak dh start blk x amik nasi
bkn apa bila dah amik tu jd addicted plak
tunggu lah berat nie ada turun sikit baru nk amik nasi sikit2..ehehehe
harap2 berjayalah percubaan kali ini..huh..

Tu dia mknan diet Yan yg wajib
Thanks yea dear belikan benda2 tu semua..
yg syiok tu hubby belikan sekali susu HL Low Fat
yan shake sekali dgn Hi Protein Drink..Ya Allah sedap giler
tak caya korang bleh cuba..hehee
tp yang green tea tu mcm susah sikit nak masuk
coz x bape nak biasa minum yg kelat2 nie..hehe
tapi akan ku cuba jugak…huhuhu
harap2 blh slim sebelum raya nie untuk hubby tercenta..ewah!!!

pssstt!!! nk tgk diary diet Yan??
klik kat SINI
Anyway thanks to Kak Tiey coz tlh lantik Yan sbgai Moderator di Kelab diet
Ops..Moderator aje ok..bknnya pakar pemakanan..hehehe

9 thoughts on “Restart Diet

  1. bagus yan..teruskan semangat ok…asben dah bg sokongan padu tu…pst..sampai skg akak dok pikir…bkn gemuk pun yan tu…

  2. suami mithali…tolong belikan segala keperluan isteri tanpa diminta/disuruh….yan..akak alah susu…susu apa pun tak diterima perut…minum jap je…rasa mual,nak terkeluar semula…susu soya ja yg boleh minum…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Restart Diet

Kelmarin hubby belikan mkanan2 diet Yanhehhee..agaknya dia perasan bdn yan nak naik blk kot..heheso dialah org pertama yg risaumengalahkan Yan pulak..kah..kah.. Ntah napa semenjak dua menjak nie rasa mcm mls sgt nk diet..huhuhutak tahu mana peginya semangat diet yan yg duluso semalam dh jumpa blk semangat tusmlm gak dh start […]

Subscribe US Now