Sport Rim Baru Hubbyku

yanmie


Haritu lama jugak keta hubby yan masuk bengkel
coz tukar enjin turbo baru
pas2 keta kuar bkn main lg en.hubby godek sana sini
yang paling best menghabiskan duit beli Rim baru…huhuhu
meh layan gmbr bwh nie…

Kalau nak tgk Rim yg lama tu klik SINI

Psstt!!! nak tahu Yan ckp ape ngan en.hubby??
asyik keta nie aje yg nak kena decorate
Ibu nie bila lak nak decorate??…hehehe dh nak raya nie
hubby sengih je tau..

Yan ckp kt hubby harga rim tu klu beli gelang blh pakai sampai ke siku
pastu hubby kata…emas yg ada tu pun ibu tak pakai..
pastu yan ckp kt hubby skrg gak ibu pakai…hahha..gelak hubby Yan

Rim tu lak yan ckp membazir je beli sampai dua
tapi hubby kata yg dulu tu ada kawan nak jgn risau..hehe
syukur besoknyer kwn hubby jadi beli rim yg lama tu..
hubby jual murah je 1K….baikkan hubby Yan?
masa beli tu ber K K jugak regenya…huhuhu

Yang best hubby Janji…
bln depan Yan dpt gelang rege sama ngan rim tu…hehehe
kadang org laki nie kena perli sikit…hahhaa
yelah Yan nie x reti nak minta2…main kias2 aje…haha
pedahal dlm hati Tuhan je yg tau…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Sketsa Sebuah Cinta - May

Pagi td buka Youtubesaje nak dgr2 lagutetiba terbuka lagu Kumpulan MAYtajuknya SKETSA SEBUAH CINTAwah…syiok sgt Yan dgr…best2..senikatanya sgt2 best…romantis…ekekekeJom layan sambil nyanyi sama2 dgn Yan..hehehe.. [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=J0lMIMyBrR8] Oh kekasih hatiku selamanyaKeindahan maya itu milik kitaTerciptalah… sebuah cintaJiwa sama bergelora Kaulah satu dalam hidupku iniPenawar di kala rinduKanku curahkan seluruh cintakuPadamu… oh… […]

Subscribe US Now