Wiken bersama mak dan ayah mertua tercenta – syioknyer…

Hari sabtu baru nie Mak & Ayah mentua dtg umah
mensurprise kan Yan dan hubby…huhuhu..
nasib baik kami ada kat umah
ikutkan mlm minggu tu kami ke sepang tgk race keta
ntah mcm mana rasa malas nk pegi…
rupa2nya Mak & ayah mentua nk dtg umah..hehehe

Mmg syiok mlm tu..bnyk buah2an dan mknan yg diorg bawa dr kg
ada rambutan, manggis, nangka, kek buah, belacan, cili padi…hehehe
apa lg mlm tu jugak kami melantak…wakakkakaa…
xde istilah diet ok!…ngeh..ngeh…

Pastu smlm kami g amik kunci umah
insyallah klu xde pape hujung bulan nie kami berpindah ke rumah baru
so smlm pegi sekali dgn mak & ayah mentua
nasib mak ada, blh lah nak amik ukuran langsir
ekekeke…yelah rumah baru kenalah berlangsir baru kan..hehehe

lepas dr amik kunci tu pulak kami ke Nagoya Tesco
gi beli kain langsir..wah rambang mata jadinye…hehehe
nasib baik ler kain langsir..klu kain pasang maunya x diborong..hehehe

Now Mak mentua kesayangan Yan tu tgh giat menjahit Langsir baru..yeay…
dr pagi tu..sian gak kat dia..nak buat camne..mak yang nk sgt jahit..hhehehe
thanks yea mak..sayang mak..muah..muah…ops!!

Pastu mlm nie nak ke KL pulak hantar mak ngan ayah
coz bsk diorg nk balik ke jengka dh
keta diorg tggl ke KL umah makcik
so bsk pagilah diorg nak balik ke jengka tu
moga2 di permudahkan segala urusan dan perjalanan mereka..amin…

You Might Also Like

3 Replies to “Wiken bersama mak dan ayah mertua tercenta – syioknyer…”

  1. owhh… Yan pindah dulu le nampak gayanya… akak pulak pindah lambat lg… bulan 9 le kot… selamat bpindah yek…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge