Salam semua…hari nie x ber SIY dh
dh abis kotak pertama
alhamdulillah dgn 1 kotak siy utk kegunaan 10 hari
Yan turun berat 3.5kg tanpa diet yg ketat
senaman pun langsung x buat…haahaa..
berpeluh2 buat keje2 umah dan berkejar2 ngan anak aje..hehehe

Klik sini klu nak tgk Perjalanan Diet Yanmie

Target pun alhamdulillah tak jauh dh
lagik lebih kurang 2kg lg, yg penting dh tgglkan angka 5 tu…hehehe
Syukur sgt2…pakaian yang dulu2 pun dh blh muat
yg syioknyer yan pnya koleksi jeans dh blh sarung semua
yeayyyyyyyyy…..hahaha

Apapun harap2 berat tak naik lepas raya nie
risau gak..sebenarnya time puasa dan raya nielah dugaannya besar
mana taknye…mknan bnyk pastu sedap2 lak
nak2 lak klu gi pasar ramadhan…aduh!!!!
takut2 x muat nnti baju raya yang MIL jahitkan..hehe
kena pantau nie..

Alhamdulillah Yan ada hubby yan selalu mengingatkan Yan
yelah Yan mmg dh pesan kt hubby
tegur aje…x kisah..mmg nk selalu kena tegur
barulah tau yg diri nie dh gomuk…hehehe
Apapun Thanks to my dear hubby…sbb selalu memberi dorongan dan sokongan
dan menjadi penaja Tetap yan dlm program diet Yanmie..hehe

Buat teman2 seangkatan dgn yan kat kelabdiet
jgn give up wokey…
diet..diet..diet…sampai ke tua..hehhe
yan pun nak diet sampai ke tua nie
bkn apa untuk kesihatan bdn jugak kan..hehe

Korang klu nak tgk Diary Diet Yan
boleh gi Kelabdiet.com nie
insyallah kat situ ramai yg comei2 mcm yan nie nak kuruskan bdn..hehe
Ops!!! kang ada yg mrh lak..hehe..