Maaf pada kawan2 semua
coz kebelakangan nie Yan susah sgt nk blogwalking
bnyk kerjaan yg harus dilakukan
antaranya menyiapkan tempahan batang buruk
dan maaf jugak coz x mewar2kan kat sini pasal tempahan batang buruk
ini kerana tempahan sgt bnyk
takut terlebih amik kang tak menang tangan pulak…hihii
lain ler klu ada org lain leh tlg2 kan…ekekeke

Rata2 customer Yan adalah regular customer
dan kawan2 yg terdekat
harap kawan2 yg lain jgn kecik hati yea…len kali yan buka order ok!

jom tgk proses menghasilkan batang buruk sabah special
hasil sentuhan dari Yanmie at Permata Hatiku..ekeke..pnjgnye nama yer…

Kulit popia yg dh siap di gulung
kali nie yan ubah sikit bentuknye
boring asik bentuk yg sama aje
yan buat bentuk panjang sikit dan menyerong
barulah puas nk mkn, x kemetot sgt…hihihi

Kulit popia yg dh siap di goreng
mkn gitu pun sodap…crunchy
tp lg sedap salut ngan serbuk batang buruk…hihihi

Yang nie tinggal nk salut dan sumbat aje serbuk batang buruk
ops!!! jgn tnya yan apa bhn2 utk serbuk btg buruk tu..hihihi

dan hasilnya mcm kt bawah nie…

taaaraaa….

Syukur….siap sudah batang buruk untuk Elynn

Buat CikMin dan Kak Purnama sabar yea…hihii
kena ikut turn…
Nak buat utk org2 kt sini dulu
insyaallah akan di setelkan dalam masa yang terdekat
coz lepas siap buat btg buruk nie lak
sibuk ngan persiapan nk balik kg…
yg bestnya thn nie raya kat kg Yan kat SABAH…yeay…