Berbuka kat Plaza Alam Sentral

yanmie


Semalam hubby ajak berbuka kat luar
maklumlah dh lama teringin nk mkn mee sizzling
hari tu nk mkn kt jusco tp x sempat
dh lewat..kedai2 pun nak tutup dh

So smlm hubby kata gi cari mee sizzling..hihihi
thanks yea dear…
so smlm berbuka kat plaza alam sentral
pekena mee sizzling
Jom layan pic bwh….


Alhamdulillah…tertunai sudah hasrat di hati..hihihi
tapi layan ajelah mee sizzling tu walaupun tak bape nak sedap..
teringat mee sizzling kt KLCC nu…sedap bangat!!!
Adeh..haruslah gi sana jugak lah baru puas hati…
Apa pun alhamdulillah..kenyang jugak…hihihi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Yahooo ber WIFI sudah...hihihi

Salam buat semuaingat tak entry yan sblm nie kata nk beli router Belkin?ha…Yan dh beli lama dh dkt 2 mggu dhtapi baru mggu lepas leh guna..hihiini di sebabkan kekonfiusan menyettingnya..hihihiTapi bila dh dpt tu sangat2 lega…senang aje rupanya..wakaka Mmg syiok pakai Belkin niepuas hati sgt2…coverage pun oklampu sangat2 stabil…no DC […]

Subscribe US Now