Perkembangan Terkini Dietku


Ramai kawan2 yan tertanya2 mcm mana dgn program diet Yan??
dan ramai yg x sabar nak tgk gambar dan nak tahu perkembangannya
oklah untuk tidak menghampakan korang wahai kawan2ku
disini yan akan ceritakan ok!

Mula2 yan diet guna produk Jusmate5
Tp x bape nak menjadi
maybe coz time tu yan amik family planning
so penurunan mmg sgt2 lmbt
bkn nak ckp jusmate x ok! mmg ok!
sbb apa Yan kata ok
sepanjang amik jusmate yan berjaya mengawal selera makan
tak amik mknan yg berlemak dan berminyak
nasi pun x amik sepanjang mengamalkan jusmate
cuma disebabkan penurunan yg lambat *pendek kata x sabar* hehehe…
Yan behenti amik Jusmate. 3 kotak jugak yan amik
tapi yang turun cuma 5kg
itu pun x konsisten..kejap turun kejap naik

Bila dah behenti Jusmate pulak
mmg susah nak diet sendiri sbb xde supplement
konon2 nak diet sendiri arrr…hehee
last2 bkn main lg berselera bagai nak rak
berat naik mencanak jugak..huhuhu..
mkn xdelah bnyk pun, tak tahu ler napa leh naik mcm tu

Lepas dh cemas pasal berat naik blk
Yan cuba pulak produk SIY
Syukur alhamdulillah setakat nie dh turun hampir 2kg
dalam masa 6 hari
tanpa senaman dan diet yang ketat
yang paling bestnya inci mmg kurang


Ekceli baju yang Yan pakai tu time keje2 dulu
sblm diet baju tu mmg xblh nak pakai
klu pakai pun mmg ketat giler…pastu xleh nak butang…hahaa
now bila try balik baju tu mmg terkejut
boleh lak pakai…kat lengan siap longgar2 lg..
klu butang pun x tercabut…kemas aje..

Seluar jeans tu pulak mmg blh pakai sblm nie
tapi dulu klu pakai mmg x selesa..ketat gitu..sexy hubby kata..haha
now pakai dh rasa longgar2 dh…siap terlondeh lg..wah! bahaya nie..hehe
ke pasnie kena ajak encik hubby belikan pakaian2 yg baru
yang kecik2..haha..ceh…perasan kamu nie Yan..
tu kat peha lemak degil masih bersarang..huhuhu
bilalah nk dpt body shape yg cantik
teringin nak mcm masa bujang dulu
cantik menarik kau mmg da bomb…hahaa..apaku mengarut nie??

So pada kawan2 semua yang tanya pasal perkembangan diet Yan
moga2 puas hati yea dgn celoteh yang panjang nie..
huhuhu..

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge